唔放心,咪自己整囉——日式豬/牛肉飯

PIC8

最近吉野家出聲明表示自己冇使用任何福島嘅食材,但又表示自己嘅米係來自中國黑龍江,哩個係要同金源米業最近特別強調金象米成份「絕無中國米」 來一分高下?對於有部分網友表示唔知以後仲去唔去吉野家食嘢表示迷惑,本人就有一個好建議,自己煮。

所以哩次就係介紹大家點整日式豬/牛肉飯。

主要材料:一包切片豚肉(約半磅,改用牛肉都一樣,或者兩者各一半都可以),洋蔥一隻,味噌少許,日本米一杯。

PIC1

做法:豚肉解凍後,加一羹糖,兩匙生抽,兩蓋燒酒,一匙生粉,攪拌均勻醃製半小時。

PIC2

洋蔥切絲備用,拿一個碗落少許味噌,20-30g,用少許滾水溶開備用。

PIC3 PIC4

開大火燒熱個鍋,落油並加入少許洋蔥。

PIC5

炒到略微軟化就將豚肉同埋剩餘嘅洋蔥一起放落去轉中火炒,炒到肉片睇落去表面冇血,就落埋剛剛整好嘅味噌水,轉細火燜煮一分鐘後,就完成了。

PIC6

牛肉飯配菜可以係四季豆,亦可以係生菜之類,圖中係水灼嘅四季豆。飯嘅方面,水有少少放多左,所以可見圖中嘅飯比較軟,不過對最近腸胃有啲唔舒服嘅本人來講就剛剛好了。

PIC7

PIC8

歡迎到我的專頁作進一步討論及交流:「檸檬小廚」專頁

文、攝:Ning C

#TMHK2015102252

 

TMHK Editor - KT

路過的。

%d 位部落客按了讚: