定期排毒必備—黃豆芽炒甘筍

Pic4

大時大節放煙花造成嘅污染,令整個維港附近都被有毒嘅煙霧籠罩,就算唔去觀摩,都受到影響。冬天又就到,空氣容易受到某北方經濟強國嘅工廠污染。

既然冇辦法阻止發射煙花同空氣污染,只可以自己排下毒,畢竟毛主席都講過:「身體係革命嘅本錢」。

材料:黃豆芽一斤(綠豆芽都可以),甘筍兩條,糖,鹽少許,米醋兩匙。

Pic1

做法:黃豆芽洗淨去尾,如果唔鍾意個頭都可以去埋,不過會少左唔少營養,我並不推薦,另甘筍切絲備用。

倒半碗水下鍋煮滾,落鹽、糖及少少油,再放甘筍落去,轉中火冚蓋燜五分鐘。

Pic2

然後再把黃豆芽全部放落去,落兩匙米醋,炒勻後再冚蓋燜兩分鐘後就完成了。

Pic3 Pic4

豆芽類蔬菜本身富含纖維,所以具有非常好嘅排毒功效,而落醋,原因之一係味道,另外一個就係能令豆芽更爽口,而鹽就不適宜加太多,會破壞本身嘅營養,能少就盡量少落。

歡迎到我的專頁作進一步討論及交流:「檸檬小廚」專頁

文、攝:Ning C

部份內容經編輯修改,原題為《煙花好污染,又要排毒了——黃豆芽炒甘筍》。

#TMHK20151106

TMHK Editor - KT

路過的。

%d 位部落客按了讚: