逾千在美港人製簽名橫額 越洋懸掛中環愛丁堡廣場

這個slideshow需要JavaScript。

大專學界國際事務代表團昨晚於中環愛丁堡廣場發起感恩節集會,集會上有一幅由在美港人製作的橫額,橫額寫上United States Stands With Hong Kong,並由過千名在美港人簽名及寫上支持香港抗爭者的字句。

橫額由在美六個不同城市的港人聯合製作而成,當中包括波士頓、西雅圖、三藩市同紐約,橫額由當地港人簽名後,再將各地的黑布縫合成橫額,並由就讀波士頓愛默生學院大三的香港留學生許穎婷帶回香港。

發起團體原計劃於日後的集會上懸掛橫額,剛好《香港人權與民主法案》於感恩節前一日通過,故許穎婷將橫額帶到昨晚集會中懸掛。

許穎婷指藉著橫額冀讓香港人感受到海外港人同樣一直關心香港情況,許指「圍住嘅就係上千個簽名同訊息,嗰啲簽名係由一個一個集會參加者自己手寫簽上去。Stand with Hong Kong唔係一句野咁簡單,我哋無辦法親身同佢哋共同進退,除咗捐錢寄gear、參加集會同搞文宣,我哋唯有可以做呢啲形態上嘅野,為香港人帶來一啲支持。」

 

攝:Frances Hui

文:Zulu Lo

#TMHK20191129

%d 位部落客按了讚: