自製惹味小食 電飯煲蔥油餅

Pic16

蔥油餅係我非常鍾意嘅一種小食,北角有間小店嘅蔥油餅好好食,但因為係「煎」嘅,所以油份比較高,如果用焗就可以相對減少用油,而且因為蔥油餅並唔需要非常高溫,所以用電飯煲嘅溫度已經足夠。

麵團材料:中筋麵粉450g,黃糖10g,鹽5g,酵母粉5g250ml,橄欖油40ml

蔥油材料:大蔥兩條,鹽10g

Pic1

第一步係製作蔥油餅嘅麵團,將上述麵團嘅材料放係一個鐵盤裡面混合埋一起,揉成一個唔黐手嘅麵團,跟住將鐵盤封好保鮮紙,再係鐵鍋中放好溫水再放個鐵盤落去,然後冚蓋等麵團自然發酵,溫水大約就係保持30-40度嘅溫度,因為哩個溫度係最適宜酵母菌生長嘅溫度。

Pic2

發酵需要一至一個半小時,係哩個時候就可以來準備好蔥油餅裡面嘅蔥油餡料。我有選用大蔥,而唔係平時嘅青蔥,因為大蔥味道更加濃烈,特別係切嘅時候就可以感覺到,大蔥嘅刺激絕對唔會比洋蔥小,搞到我要戴好抗爭三大裝備之一嘅眼罩來切蔥。

Pic3

另外切蔥,我有先將大蔥綠同白嘅地方分開,蔥綠就切好放一邊備用,蔥白就準備個平底鍋來將佢地用油煎到軟熟,將裡面嘅水分全部蒸發出去,然後就會發現,一大碗嘅蔥,變成只有半碗了。

煎好嘅蔥就拌入鹽試味,感覺略鹹就OK了,因為之後蔥油餅嘅味道就要靠哩啲調完味嘅蔥來帶出來。

一個半小時過後,麵團已經充分發酵,會發現麵團好似充過氣一樣,比之前大好多,而且表面都變得光滑,就好似一隻巨大嘅水煮蛋。

Pic8

將麵團拿出來,壓出裡面嘅空氣,捏成一個長條,並切成四等份。依家就要開始將蔥包入到麵團裡面了,我嘅包法係先將麵團壓扁,變成一個餅皮,拿煎過嘅蔥白同埋冇煎過嘅蔥綠係個麵團中線附近堆一條陣出來,然後再將麵團卷起成為一個長條,將兩邊壓扁,以免蔥會跌出來,然後再將哩個長條向其中一頭盤起,好似條蛇咁樣,一個麵團就完成了。

重複四次就可以係上面撒上芝麻,然後將有芝麻嘅一面向住電飯煲鍋底放過去,因為要先煎有芝麻嘅果面(另外一面其實都可以撒芝麻,不過相對少),另外放落去之前記得係電飯煲鍋底掃上一層薄薄嘅油,以免黐底。放係個鍋裡面要再靜置三個字,等麵團再略微發酵變大,就可以準備打開開關了。

電飯煲正常開當煮飯一樣焗三十分鐘,然後關機,將個餅拿出來翻面(要小心熱),然後再焗三十分鐘,蔥油餅就完成了。

歡迎到我的專頁作進一步討論及交流:「檸檬小廚」專頁

文、攝:Ning C

部份內容經編輯修改,原題為《巧用電飯煲——焗蔥油餅》。

#TMHK20151126

%d 位部落客按了讚: