食得月餅多,要清清腸胃——味噌四季豆炒厚腐皮

Pic6

中秋時節,相信大家都食唔少月餅,而無論傳統蓮蓉定冰皮,高糖、高油,食多左對健康絕對冇好處,哩個時候,就只可以係節後控制飲食同做多啲運動。

控制飲食好難,畢竟越係唔健康嘅食品越係好食,而今日我就推薦一個少糖、少油又好味嘅菜式。

材料:厚腐皮兩塊、四季豆半斤、味噌50g左右

Pic1

厚腐皮清洗完後切絲,四季豆一樣,清洗後去頭去尾(其實唔去都得,食得不過有少少硬)

Pic2

Pic3

準備好味噌,相中嘅份量大約50g,50g大約可以煮兩碗味噌湯。

Pic4

之後係鍋中先倒半碗水,將味噌倒落去,煮滾攪勻,哩個時候可以加少少油,兩匙左右。

Pic5

之後放四季豆落去略炒兩下,冚蓋轉中火煮五分鐘,跟住放厚豆腐皮落去兜兩下,再冚蓋煮兩分鐘就完成了。

Pic6

最後提提,味噌本身就係一種健康食品,不過份量都不能放太多,主要因為係鹽份會超標,而烹煮過程亦唔可以太長時間,否則味噌本身嘅香味會走曬。

歡迎到我的專頁作進一步討論及交流:

「檸檬小廚」專頁:https://www.facebook.com/the.lemon.s.kitchen

文、攝:Ning C

#TMHK20151002

%d 位部落客按了讚: