自製椒鹽豬扒條 / 菠蘿咕嚕肉 保證無地溝油

Pic11

難得都會想食炸嘢,炸嘢麻煩,用好多油,而且唔健康,但就係好味,只能同自己講——「拉勻一生計,都唔係食好多遮」,而且係屋企自己整,最少可以控制啲油唔會係翻炸無數次嘅萬年地溝油。

主要材料:梅頭豬扒3塊
麵糊材料:低筋麵粉80g,泡打粉5g,雞蛋一隻,燒酒50ml。

咕嚕肉材料:罐頭菠蘿一罐,青椒紅椒各一個。

先將豬扒洗淨,然後切條,每條約1.5CM闊,然後用少量鹽、糖、及胡椒粉醃製約半小時。

等醃製嘅時間,可以切青椒,準備好菠蘿罐頭,開罐,菠蘿切塊。

醃製完成會發現豬肉出水(或者講係血),冇需要理會。

然後就要開始做麵糊,先打個蛋,倒入燒酒打勻,需要慢慢加入麵粉,不要令麵粉結塊,否則等陣炸完會食到麵粉塊,麵粉全部混合完成後,再加入泡打粉。

個麵糊完成後就直接同啲肉混合埋一起,然後充分攪拌。

Pic4

然後可以開始炸豬扒條了,油溫不需要太高,幾多度唔知道,冇溫度計哩啲高科技產品,只係用經驗,滴一滴麵糊入個油鍋,會即刻浮係個油面,個溫度就夠了,一直保持就OK。

豬扒條不要一次過放太多,每次4-6條,否則油溫會忽高忽低,炸1分鐘左右就可以起了,先放埋一邊,因為仲要翻炸。

Pic5

全部豬扒條都炸過一次後,就可以開大火,提高油溫至200度(其實都係估計,判斷方法係油未冒煙,冒煙就係過龍了,會產生大量有害物質),然後將豬扒條放入去炸第二次,哩次只需要炸15秒就夠了,正常就會炸到完全金黃。

將炸好嘅豬扒條上碟,碟上面可以放一張吸油嘅廚房紙,吸左啲油。然後拿一半分一個碟,撒上椒鹽,椒鹽豬扒條就完成了,之後再整菠蘿咕嚕肉了。

將切好嘅青椒紅椒入鍋炒兩下,落少少鹽,30ml茄汁,然後將菠蘿罐頭裡面嘅水一起倒落去,一起煮一分鐘左右,然後再用一羹生粉調一小碗芡汁,再倒入去。

Pic8

之後可以將菠蘿,豬扒條,一起放落去,開大火翻炒,炒到個汁開始濃稠,就落兩匙羹米醋,再兜兩下,就完成了。

歡迎到我的專頁作進一步討論及交流:「檸檬小廚」專頁

文、攝:Ning C

部份內容經編輯修改,原題為《係屋企炸嘢,最少冇地溝油——椒鹽炸排條 \ 菠蘿咕嚕肉》。

#TMHK20151116

%d 位部落客按了讚: